Benim doktorumda aynı şeyi söyledi hiç birşey olmaz dedi Covid de ileri safada olanlar için yoğun bakıma ihtiyacı olan hAstalar için risk var dedi sadece ondada risk en az seviyede. Rabbim anne karnında ki meleği öyle güzel koruyor ki Rabbim büyük bu hastalıkta O’ndan geldi dua edelim hepimiz birbirimize 🤲🏻