Birannebirbebekk Rahime32 benim karaciğer değerleyim normal oyuzden gitmedim doğumdan sonra geçeceğini düşünüyorum şuan 40.haftadayım
Birannebirbebekk Rahime32 sizin daha çok varsa gidin tabi ben az kaldı diye bekledim doktorumda normal dedi görünce
prensesim35 Rahime32 kabartı dedin anneminde öyle oldu doktor egzama dedi inş senin o değildir o dediğin spreyi kullanma doktoruna danış belki ondandır
Rahime32 prensesim35 benim degilmis canim ben gittim doktora krem verdi 2 gundur iyiyim cok sukur gecti benim