Merhabalar . Aralık’ta doğacak inşallah bebeğim. Ben normal hastane çıkışı ve 3 tane normal takım aldım ama şimdi kışın doğacak ya onları almakla hata mı ettim kışlık mi alsaydım kumaşları penye hani normal bebek takımı kadife v.s değil. Ben yine yünlü bir şeyler Alicam ama erken mi aldim içime oturdu.