Arkadaşlar söylemesi ayıptır benim 3.ayımdan sonra alt tarafımda acayip kasılma baskı sanki düşecek gibi acıyor otururken yatarken kalkarken sanki şiş gibi tualete girdiğimde belim ve kalçalarım da hiç geçmeyen agrılarım var dı zaten ama vajinamda ortak olunca dayanılmaz hale geliyor doktorum magnezyum omega 3 devit3 verdi düzenli içiyorum ama bir faydası Yok ikiz hAmileyim şuan 4 aylığız bu şekilde yaşayan oluyor mu