mervayd1n Tabi ki kuşkusuz hastane donanımı çok çok önemli.Misal benim takibimi yapan doktorum doğurtamadı çünkü beklenmedik vakitte geldi bebeğim,acil doktorunda sezaryen oldum.Bebek bir şekilde doğacak,evde bile ebe eşliğinde doğum mümkünse hastane ortamında herhangi bir jinekoloğun doğurtmasının çok da önemi yok.Ama bebek için öyle değil,doğum sonrası bir problem gelişebilir ve bebek yoğun bakıma alınabilir fakat her hastanede yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok.Annede beklenmedik bir semptom gelişebilir bu durumda yine devreye hastanenin yeterliliği devreye giriyor.Velhasıl hastane önemli.