Burcu3506 taktik maktik yok, bam bam bam 😂😂😂 şaka bir yana üstteki arkadaş gibi inan allah ne zaman yazarsa o zaman gelecektir sana. Ben de 13 s3nelik evliyim 2 defa tup bebek tedavisi gordum olmadi. Ama şimdi 10 haftalık hamileyim. Canım senin inşallah böyle uzun olmaz sürecin ama inan çok da elinde olan bir durum değil. Allah bu dünyaya göndereceği ruhun bedenini ne zaman sana emanet edeceğini asla bilemezsin. Belki yarın belki 1 ay sonra. Sen hiç inancını kaybetme ve sakın hırsla da isteme. En önemlisi de üzülme ❤❤