Selov 38 haftam bitti bugun kontrole gittim bebek 40+2 le uyumlu sabah suni sancıyla dogum başlatılacak çok endişeliyim daha fazla beklerse iri bebek sıkıntı olur filan dediler sancıdan çok korkuyorum
ecembugra53 Selov doktorlar daha iyi bilir canım korkma Dua et doğum esnasında sümmessebila yessserah oku bol bol nas felak ayetel kürsi oku
GGgamze Selov benim de aynı 40 dolduracaz perşembe günü bana da suvi sancı verecekler aynı duygular içerisindeyiz sanırım 😞
minnakmina Selov ben suni sancı ile dogurdum korkma canım allah güç veriyor sonrasında minigini alacaksın kucagına hep onu düşün
Selov minnakmina bide kafama takılan ultrasyonda ölçümü tam çıkmıyo sonuçta boşu boşuna iki hafta önce alıyolarsa diyorum bide erkek çocugu daha geç tamamlıyo diyolar rabbim yardım etsin inşallah sekizde yatışım yapılacak
minnakmina Selov benim kızım ultrosandan 500 gr daha az dogdu bazılark ultrosondan daha fazla doguyor
Selov ozgeaa şuan yatıyorum hastanede rahim agzına ilaç koydular biraz yumuşasın suni sancıyla destekliycekler
Selov Aftc sabah 8 de yattım hala yatıyorum öglene kadar nst takip edildim doğum salonunda öğleden sonra rahim ağzı ilaç koydular yumuşasın diye hala hiç bi açılma yok bide nst bağlı yatmaktan tutuldu her yerim bide maske var çatlıycam
Selov ozgeaa hiç bi belirti yok öylede böylede dogurcam olsada bitse lanet virüs zamanı Doğum yapmak akıl işi değil
Zhrnz Selov hic korkma bende 3 dogumuda sanciyla yaptim ilki haric diger 2 sini kendi isteginle aldim Rabbim kolayligini veriyor sadece kendine guven ve dr ve ebenin solediklerini harfiyen uygula bi avazda kurtul insallah 🤲
SerifeMuzaffee Selov yarın babada suni sancı vericekler ne açılma ne ağrı çok zor mu normal sancinin iki katı diyorlar. Çok korkuyorum 😔dua edin lütfen sağlıkla alalım kucağımıza
Selov SerifeMuzaffee dün sabah sekizden beri nst ye bağlı yatıyorum heryerim yatmaktan perişan oldu gece birde bakdılar açılma yoktu canımı en çok yakan da alttan muayne aglıya aglıya parçaladılar içimi sonunda bir avuç kan geldi