Kızlar merhaba ben dün gebe olduğumu görendim önce idrar testi yaptım pozitif çıktı sonra acilde beta-hgc testi yaptırdım ve değerim 441 çıktı. Son adet takvimimi baz alırsam bugün itibariyle 5+5 görünüyor. doktor bir kaç gün beklememi beta değerimin biraz daha yükseldikten sonra bakacağını söyledi . Çok değişik hisler içerisindeyim daha keseyi göremediğim için o moda giremedim. Değerlerim nasıl sizce ?