Kızlar perşrmbe spinal sezeryanla kızıma kavuşcam.. ne saçımı boyadım ne makyaj yaptım ne bıyığımı aldım😂 aylardır vücuduma herhangi bi kimyasal kullanmamak için hiç bir şey yapmadım.. ama artık son günüm yarın bi bıyık aldırcam bide kendim oje sürmek istiyorum. Acaba ameliyat sırasında parmağa bişey takılıyor mu hani drları engelleyecek bi durum olur mu bilemedim😬
Süslü annişler cevaplarsa sevinirim. Bu arada makyaj da yapmalı mıyım fotoğraf çekimi olacak hastanenin hizmeti olarak.. ama sonra hastane de mi yaptınız? Gitmeden sabah evde mi yapsam? 8 de giriş yapmam gerektiği için fön mön hak getire hayal oldu.. biraz kendimi iyi hissetmek istiyorum 🥰❣️