tunayalin Arkadaslar merhaba. 35+2 yiz. Bazen o kadar cok haraket ediyorki canimi cok yakiyor bide cok asagilarda oynuyo yaklasik 1saattir hic durmuyor bu normalmi ? Ilk gebelik 😑
deletedmom351 tunayalin Ne güzel işte bende 35 haftalığım artık eskisi gibi pıt pıtları yok sürterek oynuyor gibi hissediyorum ve bazen gerçekten acıtıyor. Normal bunlar. 🤗
ece123 tunayalin merhaba bnde şuan 35+3 üm benim yaramazda aynı şeklde çok canımı yakıyo.Sürtünerek hareket ediyo.Büyüdüler artık yerleri daraldı hareketleri daha belirgin o yüzden.Sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
tunayalin deletedmom351 oynamsi tabiki hos ama hem can yakicak sekilde hemde yaklasik 1 saattir hic durmuyor erken gelecek diye korkuma yattim cok asagilarda oynuyor 😐
deletedmom351 tunayalin olabilir ben bazen kasıklarımın bile aşağısında hissediyorum zamanı gelmiş zaten belki doğum kanalına girmiştir. Bir kaç haftaya doğurursun belli mi olur 🤗
Mehdisram Benimde ilk gebeliğim aşağıda olsun yukarıda oluyor sürtünüyor gayet güzel bi duygu ama sadece kaburgama vurunca sızlıyor okadar oda dert olmuyor pek 😊 normal sanırım bi sakıncası olacağını sanmıyorum
Mehdisram Bence hareket etmemesi Allah korusun anormal tehlike bi durum . Bazı çocuklardır harekşi oluyor çevremdeki duyuyorum benim oğluşum okadar değil normal araıra kendini gösteriyor okadar 😊