ozgeaa Bugün 38+2 olduk. Çatı muayenem vardı hiç açıklık yokmuş. Doktorum haftaya pazartesiye kadar kendi sancımla doğum yapmazsam suni sancı ile doğumu başlatacağını olmazsa seZaryan yapacağını söyledi.. suni sancı ile normal doğum yapan var mı ??