Minaliy Kızlar ben bu ay adet olmadım. Doktor inofolik ve diaformin vermişti. yakınlarda da adet görünmüyor dedi. Kullandığım ilaçlarda bulantı yapıyor. birdahaki ay için adet tarihimi bilmiyorum yani. Hamile kalma şansım varmı adet olmadan. ve nasıl anlicam hamile kaldığımı. Uzun süre adet görmeyip hamile kalan varmı ?
Ozdmrkbraa Minaliy böyle postlara bilerek giriyorum ki birilerine umut olurum inşallah diye. Benim son adet tarihim 9 Ocak ve ben 3 ay hiç adet olmadım 29 nisan da doktora gittiğim da 5 Haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim 💁🏻♀️ benim yumurta tembelliğim vardı tedaviye başlayacaktık eşim de sperm hareketliliği sadece %18di ikimiz de tedavi olacaktık onun için randevu aldım hamile olduğunu öğrendik 😘
Masalin_annesi Minaliy ilk kızımdan sonra tamamen düzensizleşti bir kaç ay ilaçla adet oldum. Yeri geldi 5 ay olmadım. Ama hamile kaldım 2. Yi bekliyoruz inşallah
Fatmamuduk Minaliy Ayyy 🙈 Benim son adet tarihim 22 hazirandı, temmuz da olmadım, agustosun 4ünde gebe olduğumu öğrendim, kendimden şüphelenerek test yaptım pozitif çıktı, kendini tanımalı ve incelemelisin bu süreçte canım
Belksgrn Minaliy canım merhaba umutlandırmak istemem ama benimde adet düzensizliğim oluyordu Mayıs’ın 15 inde adet gördüm Temmuz’da idrar sıklığı uyku problemleri vs şüphe duyup test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı ve şuan hamileyim Haziran’da adet görmediğim taktirde hamile kalmışım
Minaliy Ozdmrkbraa ayy maşallah canım ya Ne güzel süpriz olmuştur sana benim içinde dua et umut oldun valla 😊
Kbranrbrk Ozdmrkbraa eşinizin sperm hareketliliği için doktora tekrar gittinizmi benım eşiminkide 17 çıktı amelıyat oldu ama doktor daha sonra kontrol felan etmedı
Hilalokanalkin Fatmamuduk peki ne zaman döllenme gerçekleşmiş. Benimde 8 mayıs 39 günde 1 olurum düzensizdir test yapıyorum silik cikiyo ama kan testim en son 14 ağustosta yaptırdım 1.20 idi
Fatmamuduk Hilalokanalkin hamile kalma tarihi 8 temmuz olarak görünüyor canım, benim adetler bazen 40-45-60 günde birdi, yine olmadım haziran da dedim tarlusal deniyim onunla adet gördüm sonra ki ay kalmışım zaten
Fatmamuduk Hilalokanalkin evde yaptığın test silik çıktıysa yakın zamanda gidip kan ver hemen, benim test olarak silikti ki ben mi görmek istediğim için görüyorum falan olmuştum
Ozdmrkbraa Minaliy tüm isteyenler için ediyorum canım çok sürpriz oldu bana hatta öyle bi beklenmedik anda oldu ki eşim kan testimi alıp o haber verdi 😂
Fatmamuduk Hilalokanalkin bi kaç gün daha bekle bakalım kuzum hayırlısıyla yükselir inşallah, çok duyuyoruz burda böyle değerden yükselen 🙏🏻
MummyTugba Benim arkadasım hiç adet olamıyordu ilaçlarla oluyodu kullanmayı bıraktı bigün doktora gidiyo karın şişliginden ve 6 aylık hamile oldugunu öğrendi😬 zaten adet olmadıgı için hiç şüphelenmiyor ve beklemiyordu nasip.. Allah size de nasip etsin insallah
Hilalokanalkin MummyTugba kan vermeseydim bende inanırdım arkadaşın gibi ama 2 aydır hasta olmuyorum kan değerim de en son ağustosun 14 u 1.20 cıktı inşallah yukselmistir
Hilalokanalkin Ozdmrkbraa canım ya hamilelerin duası kabul olur bana da dua et yarın doktor randevum var. Böyle 39 günde bir hasta olupta bu kadar gecikme ve kan tahlilleri sonucu beni hüsrana uğrattı inşallah geç döllenme falan olmuştur
Ozdmrkbraa Hilalokanalkin inşallah rabbim gönlüne göre en hayırlı olanı nasip etsin kuzum rabbim isteyen herkese nasip etsin bu hissi
Hilalokanalkin Kızlar bugün doktordan geldim ters rahim ve yumurtalıklarim oluşuyor ama çatlamıyormuş büyuzdende adet düzensizliği yapıyormuş kan değerim 0.39 cıktı ne yapacağım ben bunu degerlendirsem yumurtam catlarmiki hamile kalırmışım.
Ozdmrkbraa Kbranrbrk sperm sayısı kaç çıktı eşinizin. 60milyon çıktı eşimin ki doktor e vitamini verdi trental Cr verdi sonra kontrole gidecektik benim de adet olmamı bekliyorduk ama bebişimizi öğrendik o yüzden tekrar gerek görmedi doktor.