Bugün bebek alisverisi yapalım dedik alisverisden sonra yürüyerek 20 dk sürmüştür eve gelmem gelir gelmez çok sıkışmıştım lavaboya girdim kahverengi lekelenmem olmuş görünce öyle kaldım ama sancım yok korktum bunun sebebi acaba yürümekten mi oldu ilk defa öyle uzun yürüdüm dışarıda cikmiyorm virusden dolayı huzursuzum şu anda