tubik_ Kızlar merhaba, bugün eşim patronumla konuşmuş 16 haftalık izin süresince de maaşımı yatıracağını söylemişler. Hem izne çıkıp hem de maaşı yatan var mi? Eğer maaş yatarsa devlet ödenek yapmayacak değil mi ? Çok kafam karıştı.
Fatovebebegi tubik_ bazen is yerleri siz izin donusune kadar parasiz kalmayin diye maasi veriyor sizde devletten toplu para alinca is yerine veriyorsunuz bu benim dedigim tabi iki sene once olan bisey degistimi bilmiyorum hem devletten hem is yerinden para almazsiniz is yeri ister devletten aldiginiz parayi siz magdur olmayin diye aylik olarak yatirir
didembs tubik_ benim maaşım yatmaya devam edecek rapor parasını işe geri döndüğümde firmama iade edicem ama başka bir firmada çalışan bi arkadaşım var onun maaşı yatıcak rapor parası da kendisinde kalacak şirket öyle söylemiş.
tubik_ Fatovebebegi amacım iki yerden para almak değil. Ben işyerim ödemeyecek sandım ondan şaşırdım inşallah fikir verenler olur. Sağolun 🌸
Fatovebebegi tubik_ yok sizin amaciniz budur demedim yanlis anlasilmasin olan seyi dedim magdur olmayin diye size maas verir is yeri sizde toplu para alinca is yerine verirsiniz
tubik_ didembs rapor parasını geri iade etme konusu konuşulmamış, çok sağolun. Onu da artık ben sorarım patrona. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸