ayom Ebrarbebek66 canım bende aşılama ili hamile kaldım tam 15. Gün test aldım yaptım çift çizgiyi gördüm şu an 6+2 yim
Shuezgidn Ebrarbebek66 benim 11. Gün beta 19 çıkmıltı öyle öğrenmiştim erken gebelik testinde de çıkmıştı
Ebrarbebek66 Nagihan88 bana 10gun sonra demişti ama araştırdım internetten 14 gün diyor ama bilmiyorum
Dghtas Ebrarbebek66 bekleyin bence geç döllenme oluyor o yüzden tam 15 gün sonra yap demişlerdi az kalmış zaten beklemek çok zor bilmez miyim
Milos35 ayom nerede yaptırdınız? Özel bir labaratıvarda mı? Çoğul gebelik mi? Kaç tl tuttu? Acılı ağrılı mı aşlama? Çook teşekkür ederim❤️