Bernagokhan çok güzel gayet normal harika hatta gelişimini tamamlamış o zaman kuzum yani doktor zaten demiştir sana.. Gayet güzel.. 😍 Sağ sağlim kucağına al kız 2 gün kalmış zaten korkma Allahın izniyle.. Oğlum öyle doğdu 52 cntm 3300 kızımda 47 cntim 2650…normal yani.. 2 kilonun altındakiler küveze giriyor riskli oluyormuş…