OzlemKG Kizimiz icin Ipek ismini düsünüyoruz acaba cevresinde Ipek isimli olanlar varsa az cok nasil karakterde olduklarini yazabilirmi? Tabiki her sey isme bagli degil ama buyuk bir etken oldugunu düsünenlerdenim 🙂
Uygun OzlemKG Tanıdığım bir İpek var. Çocuksu, biraz aklı havada, azıcık da bilmiş. Fenalık var. İpek ismini severim ama bu kişi beni isimden soğuttu maalesef.
Telaslianne Bende ismin karakteri az da olsa etkiledigini düsünenlerdenim ipek isminde annem ve kuzenim var dinlen dinlen kaç yaka silkmis durumdayim
deletedmom43 Benim de kuzenimin eşi var. Çokkkkk sakinn, sessiz, etliye sütlüye karışmaz, evcimen bir kız 🙂
OzlemKG deletedmom43 ben kendimde öyleyim ve acikcasi kizimin bana bu konuda benzemesini istemiyorum daha canli daha aktif olmasini istiyorum 😃 başka bir isimmi bulsak acaba 😂
burcuali38 OzlemKG benim ablamın adı İpek.Karakter olarak çok merhametlidir kimseyi incitmez çok içlidir sen ona bi derdini anlat günlerce aylarca senin derdine üzülür çok konuşur 😁 hayat doludur gülmeyi çok sever bulunduğu ortamı neşelendirir.Kısaca çatlak, deli bişeydir işte benim ablam 😁