Kızlar sezeryan doğum için doktorum gün aralığı verdi ama özel hastane de doğum yapcam dediği tarih cumaya denk geliyor o bakmadan günlere sayı tarihi söyledi yine konuşuruz dedi özel hastanelere cuma giriş yapınca cumartesi çıkış yapılıyor mu yoksa pazartesi ye mi birakiyorlar bilgisi olan varmi