Kızlar ben ikinci dogumum da 10 yıl once kullandım korse
çok çok faydasını gordum,sezeryanla dogum oldugundan baya gobegım vardı duzenli kullandım.marka falan tabıı o zamsnlar bılmıyordum zımbalı korseydi
inş. Dogum yapınca bir hafta sonrası kullanacagım ılk şey korse olucak 👍🏻👍🏻