Kızlar bugün doktora gittik 39+5iz. Suyu azalmış haftasının geçmesini beklemicez o yüzden dedi. 1 cm açıklık var o yüzden Alttan uyarıcı muayene yaptım dedi. Doktordan çıktığımızdan beri sancılarım var kasılmalarım ama bazen 20 dk da bazen 2 dk da geliyor. Yarın tekrar gelin dedi o yüzden katlanıyorum sancılara fakat heyecanlandım açılma olmazsa suni sancı vericem dedi. Normal olsun istiyorum ben de. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏻 hepimiz kolay doğumlar yapalım inşallah 🙏🏻