Merhaba herkese doğuma gitmeden yazmıştım doğuma gideceğim diye bir çoğunuzun duasını almıştım . 2 nisan 12:20 de anne oldum . Ben hep normal istesem de son anda sezeryan istedim ve doktorumdan bana bi gün vermesini istedim oda doğum için 2 , 3 yada 7 nisan uygun dedi ben iki nisan seçtim tabi daha önce suyum gelirse sancim başlarsa o başka dedi doktorum . Öyle bisy olmadı ama 2 nisan sabah 10 da hastaneye grisi yaptık 11 gbi odadaydik odayi süsledik bende bi garip heyecan biraz korku biraz hüzün biraz mutluluk . 12 gbi odaya sedyeyle geldiler hadi dediler ben bi panik apar topar sedyeye yattım ne eşimle sarılıp vedalaslatim kmseye bişey diyemedim ağlamaya başladım ameliayathaneye çıktık asansörle hemen masaya aldılar hemşire çok ilgiliydi ellerimi tuttu korkma dedi anestezi uzmanıda öyle belime bir iğne yaptı dediği gibi noreal igneden daha az acıdı ayakların ısınacak dedi ısındı ayaklarım uzandım ben. Sondayi uyuşma olunca taktı hissettin mi dedi hayır dedim hiç hissetmedim belki uyusmamistir tam kesmeyin hemen dedim tamam dediler o an birilerinin beni cekistirdigini hissettim acı yok ama sağdan soldan çekstiriyorlar bir dakika sürmedi bi ağlama sesi bebegimi gördüm hemen yan tarafa aldılar iyimi dedim iyi dediler sonra benim nesefim kesilmeye başladı nefes alamıyorum dedim bir yada İki kez sanırım sonra tam uyuttular beni gözümü açtığımda odaya iniyordum bebeğim benden önce inmişti odaya kucağıma aldığım ilk an yüzüne baktığım öptüğüm o an dünyaya bedeldi sezeryan zor dogum her türlü zor . İlk ayağa kalkmak gaz yapmak yapmadan çıkarmıyorlar hastaneden ilk adım atmak çok zor ilk 4 5 gün çok canım yandı sonra kızımın yüzüne baktım çok şükür dedim .. anne oldum onun sayesinde beni anne yaptı uykusuz kalmışım canım yanmış fazla kilom varmis umrumda degl sesi kokusu ufacık bir mimigi bile dünyaya bedel . Anne ol anlarsın derdi annem anne oldum anLadim🙏😍😇💕 Rabbim en sevmediğimi dusmanimi bile annelik ten mahrum etmesin doğum yapan annelerin evlatlarına sağlık uzun ömür hamiş annelere hayırlı doğum anne olmak isteyen herkese evlat nasip olsun dilerim . Şuanda omuzunda uyuyor kıyamıyorum yerine koymaya ... Çok şükür cokkkkkkkkkkkkkkkk şükür ... uzun oldu ama yazmak istedim . İyiki anne oldum anne olmadan ölseydim boşa yaşamış olurdum 👼💜😍