Merhaba anneler Kizm 1 aylik oldu burnu surekli tikaniyor doktora söyledim serum ffizyoloji damla verdi ama hic fayda etmiyor burun aspiratörüyle cekiyordum damladan sonra ama doktor cekme onu kullanma dedi ne zarari olabilir ki bide baska nasil acabilirim bebegimin burnunu