Emrasf Fatmaa_ferikk 40+0bugün ne sancı ne açılma hiç bişey yok. Yarın sabah yatışm yapılcak uyarıcı iğne denenicek olmazsa suni sancı vercek 😊
GGgamze Fatmaa_ferikk 39+6 olduk zerre belirti yok perşembe yatışım yapılacak suni sancı deneyecek doktorum 😔
ozgeoz26 Merhaba biz 38+2 deyiz 3750 çıktı kızımın kilosu biraz fazla olduğu için pazartesi günü sezeryan için gün verildi 😊
Fatmaa_ferikk ozgeoz26 benimde cuma günü belli olucak geçen hafta 3600 du bizim kızda ben sezeryan olmak istemedim normal dogum için ne gerekliyse yapicam
Smeyye17 Bizde 38+3 henüz birşey yok kanala girmemişti geçen hafta yarın kontrolüm var ve kendi doktorum bu hafta yok başka doktora muane olucam ve çatı muanesi de olmadım henüz yarın erkek doktor yapmaz inşallah kadın doktorumdan çekiniyordum zaten
ozgeaa 38+2. Bugün 2. Çatı muayenesi oldum açılma yok haftaya kadar kendi sancımla doğuramazsam suni sancı ile doğuma başıcak
Fatmaa_ferikk ozgeaa bebekler gelmiyo sonuçta beklemeye gerek yok dimi sancı ile doğurmak daha mantikli
Gulsen55 8 agustosda aldim yavrumu kucagima 38+4 idim.. yalanci sanci sandim gece basladi sabah normal dogurdum epiduralsiz.. ikinci dogumum belkide o yuzden hizli oldu😍😍
Merii33 Fatmaa_ferikk bugün 39+0 olduk çatı muaynesi oldum doktorum çatının biraz dar ve doğumun zor olabileceğini söyledi cuma yine kontrolüm var normal doğum için beklicez dua edin kızlar hepimiz sağsalim evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah 🙏
Kurtuluss 38+3 yarın kontrolüm var çatı muayenesi olacağım.. Tedirginim 🥺 Ara sıra sancılar gelip gidiyor karnımda taş gibi toplandıkça.. Bakalım hayırlısı 😩🤲🏻
Fatmaa_ferikk Fatmaa_ferikk aynı kaderi paylaşıyoruz doktorum sonuna kadar bekleyelim böyle giderse eylül başıni bulabilir dedi umarım o kadar uzun sürmez