Aynı durum bende de var pazar günü acilden doktora gittim ebeler doğum yapıyorum sandı öyle fena bir acı ki anlatamam 2. Derecede çıktı böbrek genişlemesi doktor parol ve buscopan verdi parol günde 3 kere hala ağrıyı kesmez ise buskopan iç dedi ama ağrım hala var hiç bir şey engel olmuyor ne kadara kadar sürecek bende anlamadım hiç bir açıklamada yapmıyorlar anlamadım