burcuyilmazzz38 39+1 ayakta kalınca belim ortadan ikiye ayrılıyor ve karnım çok sertleşiyor hastahaneye gitmeli miyim ebeler çatı muayenesini çok sert yapıyor gitmek istemiyorum ama doğum olabilir mi
Nuronur burcuyilmazzz38 çatı muanesinden korkma canım ben de çok korkardım ama hiçte korkukcak birşey yokmuş
Meriwa burcuyilmazzz38 canım uzanınca kendini dinle geçiyor mu devam edyor mu edyosa hastaneye git bekleme
teletabi burcuyilmazzz38 kendinizi kasmayın hiç acımıyor inanın benim canım çok tatlıdır valla ama ben hiç hissetmedim bile
Gulsahim burcuyilmazzz38 doktora tabiki git canım haftan dolmuş neredeyse doğum zamanı gelmiş…. İnş hayırlı haberlerle dön
burcuyilmazzz38 Arkadaşlar daha önce çatı muayesini olduğum için korkuyorum ebeler çok zalim davrandı bana refleks olarak kendimi çektim çocuk gibi azarladı ilk kez catiı muayenesi olmuycak yani.
Gulsahim burcuyilmazzz38 olur kuzum elbet sabır bişey kalmamış zaten hayırlsıyla kucağına al bebeğini inşallah 😇🙏 en azından için rahat etti gitmekle