Anneboncugu Kızlar guatırım 3.20 çıktı normalde 3 olması gerekmiş doktor ilaç yazmasamda olur ama bebeğin için kullan dedi doğuma kadar böyle durumda olan var mı hiç ilaç içemiyorum kan ilacını bile zor içiyorum ve ikiside aç karnına içiliyor… 😑
annecikk_ Anneboncugu ebet benimde hamilelikte cikti 3. Ayimdan beri her sabah iciyorum tatsiz minik hap hemen sabah ic geri yat 🥰 benim dustu ama yinede deam ediyorum
Aysaaniz Anneboncugu benim 16 çıktı hamile kalman bile büyük bir şans dedi ilaç tedavisine başladık 3 aylığız hala devam ömür boyunca bile kullanabilirsin dedi
Anneboncugu annecikk_ bende 6.ayımdayım ama doktorum gece yatarken iç dedi bana peki mide bulantısı falan yaptımı sizde hiç…
annecikk_ Anneboncugu yok bende yapmadi sabah herseyden once ac karnina icmen lazim dedi oyle uyandigim bi ara icip geri uyuyorum anlamiyorum😂🙈 kan hapi belki yapabilir kan hapi kullanmiyorum ben