Meriwa Perşembe Günü Erken Gel Dedi Anlamadım 🤷🏻♀️ Benimki bekletme taraftarı gibi Günün dolsa da bir sıkıntı yok ise ben 4-5 Gün bekletiyorum Diyo oyuzden nasıl bir aksiyon alacak bilmiyorum. Ama çatım , bebeğin pozisyonu normal doğum İçin herşeyim uygun şuan da normal doğum bekliyoruz bu sürede bol bol Yürü Egzersiz yap dedi