merhaba hanımlar herkese iyi akşamlar. Ben kızıma 25 haftalik hamileyim. Bebegimin herseyi cok normal ve guzel gelisimi haftasiyla uyumlu 2 li testimizde guzel geldi. Ama detayli ultrasonda bebegimin bagırsagında parlaklik görüldü. Doktorum tek bulgu oldugu icin büyük ihtimalle gecer dedi ama içim içimi yiyor başına gelen varmı ? Korkuyorum ilk bebegimi kaybettim 😔