kafam cok karisti luufen yardım !
gecen hafta kan verdim ve yine tabi negatif 3 gun önce idrar testi yine negatif bugun adet gunumdu tabi duzensiz adet döngum var neyse bu sabah öyle sancılı oldumki ayni adet sancisi gibi hatta daha kötüsü tuvalete gittim iki damla pembe sonra kahve rengiye döndü çok çok az az evvel 4 saat idrar tutup test yaptım fotoda gozukmeyen hatta benden başak kimse gormez okadar çizgi çıktı sorum yerleşme kanaması ağrılı olurmu sizce hamilemiyim bu arada klomen kullanmistim bu ay acaba kistmi 🙏