maalesef içerde kalsın büyüsün mantığı olmuyor işte, bana da 32 haftada bir hafta gerilik var karın çevresinde geriliğin ilerlememesi lazım demişti doktorum omega 3 takviyesi falan verdi, eğer gerilik ilerliyorsa bebek içerde beslenemiyor demek olduğu için alıp dışarda beslemeyi öneriyolar içerde durması zararlı bir hale geliyor yani, amcam çocuk yoğun bakım da doktor o söyledi, ama iki hafta gerilikte olan bir çok insanda okudum burda , fazlaca protein ve kurubakliyat çiğ kuruyemiş tüketin