30+3deyiz o kadar kaşıntım var ki ne yapacağımı şaşırdım normalde de alerjim var ama bı kabarıklık kızarıklık yok,böyle bir kaşıntı görmemiştim yaşayan var mı ya da neden olur gece hiç uyuyamıyorum artık çatlak ya da yirtiktan desek daha çizigim yok heryerim kaşınıyor 😑