Necla90- MERHABALAR 16 haftalık hamileyim kasik ve bel agrim var birde idrar yollarim enfeksiyon kapmis sanırım surekli tuvalete gidiyorum gecen hafta hastenede yattim kanamam oldu progestron kullanıyorum
Meryy600 Geçmiş olsun öncelikle. Bende 17 haftalık hamileyim. Kasık ağrım kalmadı ama bel ağrım benimde var. Yani normal diyorlar ama