Merhabalar 11haftalık gebeyim suan. Lakin inanılmaz bir diş atışı var dişçiye gittim 20lik dişin dedi çekmemiz gerekiyormuş.Dogum doktorum iki hafta daha bekle dedi ama inanılmaz ayrım var dişçimde minoset verdi ne yapacağım hic bilmiyorum.Öncesinde bir düşüğüm oldu o yüzden bu gebeliğimde herşeyden sakınıyorum ama bu bambaşka bir agrı .Sizlerin düşünceleri tavsiyeleri neler