DidemYldrm çünkü suni sancı inanılmaz kötü bir şey sizi de irrite etmiş olmayayım ama artı epizyotomi yapılıyor %90 ında vajinaya kesi atılıyor dikişi Doğumdan sonra enfeksiyon riski var tuvalete gitmek oturmak zorlaşıyor sezeryanda acılı bi süreç ama karında ki kesi çok küçük yaklaşık 5 cm ve ağrı kesicilerle 2 3 günü atlatırsan doğum sonrası daha rahat oluyor biraz uzun oldu ama bu sebeplerden dolayı istemiyorum