Bir sorun yoksa öyle almazlar özelde olsa. Gerçi doktordan doktora da değişebilir. Ben 37+5te kendi isteğimle oldum ama iki sezaryen arası yakındı ve çokça kasılmalarım vardı. Bir önceki bebeğimi kaybettiğimden sürekli korku vardı içimde. Dikişim açılır, plasenta ayrılır, bebeğin kalbi durar, rahmimi kaybedersem vs gibi anksiyetelerim vardı. Sırf bu yüzden kabul etti doktorum, başkasına bu seçeneği sunmazdım diye belirtti kaç defa. Ama bir neden yoksa 37de olmaya gerek yok gerçekten erken oluyor, bir günün bile önemi var bebek için. Gelişim bakımından Dışarıda ki 10 gününe bedeldi yanlış hatırlamıyorsam.