Canım benim daha önce hiç kabızlık sorunum olmamasına rağmen hamilelikte aşırı kabızlığım oldu . Hemde hergün düzenli spor yapıyordum , hersabah kereviz sapı suyu içiyorum,lifli beslenip bol su içiyorum . Doktorum entoregermina Probiyotik verdi . Bütün hamileliğimde kullandım sonrasında hiçbir sorun yaşamadım . Hatta 2 gün sonra doğumum var doktorum emzirirkende içebilirsin dedi . Çok faydalı probiyotikler hem bebeğe hem sana faydası var . Mutlaka bi paket dene çok memnun kalacaksın 🙏🙏🙏