Sirinimm https://imgyukle.com/i/ugpwjH Kızlar 4+3 bugün keseyi görmeye gittim tecrübeli olanlar bakabilir mi boyuyla ilgili bir şey söylemedi doktor bende unuttum sormayı iyi dedi ama ilk gebeliğimde daha büyük net ve yuvarlaktı lütfen bi bakın 🙏
gizem_ugur Sirinimm Daha çok minnak ve kendini göstermiş 4 haftada göstermesi çok güzel birşey kötü düşünmeyin sakın ❤️