Gamzedmn 3500 beta hcg ama keseyi goremedik 3 haftalik bitti sayilir 4. Haftaya gircez bu durumu yasayan var mi
Ozdmrkbraa Gamzedmn beta seni Yanıltabilir hafta olarak hesapla canım ben 1542 de 5 haftalıktım vajinal ultrasonla kese görünmüştü
HYM Gamzedmn b nim de 4476 ama doktor keseyi net göremedi 😔 ve iki gündür adet kanaması gibi kanamam var ne olur dua edin bebeğime birşey olmasın bana sıkı sıkı tutunsun 😔😔
Gamzedmn HYM benimde kahverengi lekelenmem oldu ama suan durdu yerlesme olabilir demisti ins bisey olmaz pozitif dusunelim ins
sinber HYM 3-4 hafta arasında genelde ama geç döllenme vs gibi durumlarda değişkenlik gösterebilir birkaç gün snr görürsün inşallah canım bol su iç kendini yorma önemli olan bunlar
HYM Gamzedmn inş cnm benimde kahverengi lekelenmeydi gündüz ama dün akşam saatlerinden beri bariz adet kanaması gibi ara ara ve hafif sancı inş yavrularımıza birşey olmaz çok korkuyorum
132025 HYM bana iki doktorda kullanma progestan zorlaştırır düşüğünü dedi kese bozulmuş dediler zaten bildiğin kan geliyo kahverengi leke falanda değil senin de kan şeklinde mi geliyo
Gamzedmn HYM o ilac düsük olmasin diye veriliyo bnm HYM ins olmaz guzel dusunelim guzel olsun bende endise ediyorum ama elden bisey gelmiyor dua etmekten baska
Akfirat Gamzedmn karından muayenede görünmüyor alttan bakması lazım.ama onda da doktorun tecrübesine bağlı.2 hafta daha bekleyin derim.o zaman görünür.