Merhaba kızlar bugün detaylıya girdim bebeğimin kalbinde ufak bi parlaklık olduğunu onun haricinde iyi olduğunu söylediler. Bende hiç bu konu hakkında bilgi sahibi değilim. Ne yapmam gerekiyor ne önerirsiniz dedim doktora tabi Zeynep kamil devlet hastanesi olduğu için sağolsunlar birşey demediler.Konuyla ilgili Bi bilgisi olan var mı?