Ben 37+5 deyim cantaları hazırladım ama dedigin gibi yani sanki bişiler hep eksik gibi nedense hemde 2. Dogumum olcak neden böle oldu anlamadım bende bebek için 3 takım koydum 5 li Bi tane kalın battaniye 2 tane Müslin battaniye 20 tane bebek bezi ıslak mendil biberon emzik agız mendili alt acma koydum kendim için 2 takım pijama 1 tane gecelik 4 tane iç camasırı 2 tane emzirme sütyeni hastaneden cıkarken giymek için kıyafet taç seti yaptırmıştım onu koydum depend bide uzun orkid gögüs pedi havlu kagıt tuvalet kagıdı havlu nevresim takımı koydum 🙈 kolanyo dezenfektan Nescafe koydum su ısıtıcı doguma giderken alıcam yanıma sezeryan olcak bnm valla böle hazırladım ama hala tamam diyemiyorum bide puseti hazır hayırlısıyla dogurruz insallah 😍 varsa eksigim bende burdan bakıp tamamlım insallah