Slm kızlar burda hikayeleri okuyarak 9 ay boyunca sonunda bende doğurdum 😄
Darısı tüm annelere inşallah 😀
Bu sabah doktor kontrolümüz vardı ama bizim yakışıklı bekleyemedi gece den kendi gelmk için sinyallerini verdi😀bu arada ilk doğumm gece 3 te sancin başladı suyunun gelmesiyle birlikte 5e kadar idare edip evde çektim dayanamayacak gibi sancin şıklarında hastaneye acilden giriş yaptılar muayne sonrası drek dogimhaneye yatis verdiler saat 6 _7 gibi oğlusun doğdu görür görmez aa bu çok küçük ama dedim😂😂hemide çok çirkin dedim bi tarftanda kendime engel olamıyorum kendime gülüyorum oglusum u ısıtıcının altına koydular o orda yatarkn benim dikişlerim atıldı 1 saat sonra normal odamıza çıkardılar herşeyin bi zorluğu vardr hoc zorlnmadm ağrılarım olmadi diyemem ama o sıcak sıcak içinden çıkardıkları an herşey bitio biraz karışık olmuş olabilir kb rabbim tüm annelere sağlıkla bebislerine kavuştursun insalhh😇😇