Can2 ben İlk bebeğimi 18.haftasinda hissetmiştim,ikinci bebeğimi 11-12.haftslarda hissettim,doktoruma erken değil mi ben hissediyorum hareketlerini diye sorduğumda da hissedebilirsin çok normal bir durum dedi.kimi kadınlar daha erken kimileri daha geç farkına varır hareketlerin demişti.ki dediğiniz gibi ikinci gebelik olunca kipirtilarin ne olduğunu gayet net biliyorsun.