Gelecektenbirgun Kızlar ikinci sezaryan kaçıncı haftada oldunuz 34+2 haftalık oldum ılk sezaryanımı 2014 de 40+5 de oldum bunda kacıncı haftada olurum aceba
almila2020 Gelecektenbirgun ilk sezeryanım 38+1 de oldum ama nişan falan geldi normal dogum gibi başladı ve sezeryan la son buldu 5 yıl geçti üstünden şimdi 37+5 haftalıgım doktorum tam 39. Haftaya gün verdi sezeryan için bilemiorum o zamana kadar duracak mı bakalım hayırlı dogumlarımız olsun insallah