Arkadaşlar bugün muayene sonrası hastanenin detaylı ultrasonuna yönlendirildim. Daha önce buradan ve Youtube’den takip ettiğim kadarıyla en az yarım saat sürüyor. Benimki hem fiyatı baya bir uygundu hem de 5 dakika filan sürdü. Sonra sonuçlara doktor baktı. Aradı ve normal dedi. Bu kadar basit mi yani? Benim bildiğim hastayla konuşarak ayrıntılı bakılıyor. Bilgisi olan yazabilir mi lütfen? Ona göre yarın araştırıp başka yere gideceğim.