Merhaba benim yaklaşık 13 senedir göğüs ucu problemim var, şöyle ki uçları kabuklanıp parça parça olup sonra kopuyor düşüyor yani. uçları herzaman ya kabuklu parça parça yada yine parçalanmış halde kabuk düşünce. birkaç kez doktora gittim kötü birşey değil dedi ama yağlı krem verdi tek hep onu sürüyorum öyle düşüyo kabuk olunca… şimdi 40.haftamda hamileyim hamilelikte de düzelmedi ve emzirebileceğimi hiç sanmıyorum. Böyle birşey yaşayan varmı?