Aysegul-2 Hanımlar gebelikte bir hafta geriden gelme normal görünen bir durum mu lütfen yorumlarınızı yazar mısınız ve bu hafta aralığı açılırsa bir kaç hafta gibi ne gibi bir yol izleniyor biliyor musunuz
Edizhanmom Aysegul-2 2 haftadan fazlaysa bi sıkıntı vardır canım kesin ama neyden kaynaklı olduğu ne olacağı o zaman ve muanede belli olur. Ama 2 haftaya kadar farkı normal sayıyorlar
Rehile Benimde öyleydi canm 5+5 diye gitdim 4+3 Çıktı Şükür bu gün 9+4 Diye gitdim 10+1 cıktı Kendi haftasını yakalamaya az kaldı