132025 hepsi yapıldı canım pıhtılasma kromozom falan hiç bi sıkıntı çıkmadı
bende ki sıkıntı troiddi tsh değerim 10,5 di. Gebelikte 2,5 ve altı olması gerekiyor. O yüzden ilacımı kullandım ve tekrar hamile kaldım şimdi 37 haftalığım 🤲🏻 Rabbim sağlıkla hayırla sana da nasip etsin