Ttugbatrn Kızlar kendimce ihtiyaç listesi oluşturdum rica etsem bakar mısınız unuttuğum eksik birşeyler varsa ekleyeyim 🤗
Zeyyno_ Ttugbatrn Bebebk yağı önermiolar canım losyon kullanabilirsin Hazır kundak alabilirsin kışın doğacaksa aşıya felan götürrken rahat olur diye düşündüm ben alcam onun dışında herşeyi listelemişsin zaten 🤗
Zeyyno_ Ttugbatrn Bebebk yağı önermiolar canım losyon kullanabilirsin Hazır kundak alabilirsin kışın doğacaksa aşıya felan götürrken rahat olur diye düşündüm ben alcam onun dışında herşeyi listelemişsin zaten 🤗
Ttugbatrn nuryadaperi teşekkür ederim canım valla kıyafetleri çok almadım hem kilosuna göre beden tutmaz diye hemde hediye de gelir diye onun dışında her şeyi almaya çalışıyoruz elimizden geldiğince🤗
Hashasim2020 Anne için belki emzirme sütyeni ve emzirme atleti olabilir hastanede kaldığınız gün rahat etmeniz açısından. Onun haricinde eğer çalışıyorsanız süt sağma makinası olabilir, kullanacaksanız baby nest belki ♥️
Ttugbatrn Hashasim2020 çalışmadığım için göğüs pompası almayacağım canım, babynest de çok gerekli göremedim canım anne yanı beşiği oldukça hafif taşınır olduğu için boşuna almayalım dedim. Emzirme südyeni ve atletini de çok kararsız kaldım açıkcası mesela südyeni kapsız mı almam gerekir? Günlük hayatta kaplı kullanıyorum ama emzirme sütyeninde kaplı emzirirken rahatsız edici mi olur hiç bilemedim 🤷🏼♀️
Elif9595 Ttugbatrn yakın bi arkadaşım emzirme atletinin daha kullanışlı olduğunu söyledi kapli kullanıyorum bende normalde atletlerin kaplı olanlarını buldum biraz pahalı açıkçası ama 3tane aldım şimdilik isterseniz bir bakin
Ttugbatrn Mom55 ahaha 😂 evet oda dekorasyonumuzda kullanmak istediğim en güzel parçalardan biriydi bende listeme ekledim saolsun ananemiz de aldı 😍
Ttugbatrn Elif9595 yani kaplı atlet sütyen işlevini de görecek o halde değil mi ne kadara aldınız peki hiç bakmadım açıkcası fiyatlarından bilgim yok malesef
Elif9595 Ttugbatrn kaplı hem sutyen hem atlet mantığı 50tlye aldım ama atlet için çok bence yani alt tarafı bi atlet
Zeyyno_ Ttugbatrn Bizimki Kız🥰 Ben bunun pembesini alcam sürekli alışveriş yaptığım bi sayfadan 55TL [url=https://hizliresim.com/NOhOti][img]https://i.hizliresim.com/NOhOti.jpg[/img][/url]