Merhaba anne adayları 🤗 bi konuda desteğe ihtiyacım var 4 lü tarama testinde düşük rizk gözüküyo lakin detaylı ultrason da bi tık ense kalınlığı fazla çıktı başına böyle bişey gelen varmı? Başka doktorlara sonucu gösterdiğimizde hiç bi sıkıntı yok dendi gittiğim doktor başka testler önerdi hiç birini kabul etmedim muane ettikten sonra büyük ihtimalle normal gözüküyo herşey dedi karışık duygular içinde kaldık Kıbrıstayım ve buranın sağlık durumuna çok da güvenmiyorum böylr6 bişey yaşayan anneler varmı 🤔😔