hamisanne33 kızlar 8+6 haftaligm dün gittim içten hafif kanama var dedi düşük tehlikesi olabilirmiş bugün sabah kalktım karnmda agri vardı ve iç çamaşırımin ön kısmi ıslaktı biraz sanki su gb dedim acaba bebegin suyumu geldi anlamadım böyle bisey yaşayan varmi
Masalin_annesi hamisanne33 33. Haftadayım hep böyle sebebini bilmiyorum ter falan olabilir diye düşünüyorum
hamisanne33 Masalin_annesi yok ya terlenecek bi hava da yok serin artık ve ter öyle olmaz sanki iç çamaşırıma su dökülmüş gb akinti falan da değildi eminim
Masalin_annesi hamisanne33 aynı dediğin gibi ama ben ona yoruyorum 🤷🏻♀️ Ama bi doktoruna git için rahat etsin en azından sitres yapma ama
hamisanne33 Masalin_annesi virüs olunca insan sık sık hastaneye de gitmek istemiyor nebilim bilemedim